Răspunsuri

2014-11-15T20:14:48+02:00
Este pusa virgula...pentru ca iniante este o interjectie

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T20:15:10+02:00
Izoleaza o interjectie de restul propozitiei

multumesc!
Da dar virgula in același timp marchează si o pauza mai lungă în propoziție.Este pusa după o admirație"VAI" .Si punând virgula care reprezintă si un spatiu in propoziție ,accentuează adjectivul .Nu se zice "Vai cat ești de diplomat" ci se spune"Vai,cat ești de diplomat" pauza acea făcând parca un accent mai mare adjectivului DIPLOMAT.