Răspunsuri

2014-11-15T20:10:53+02:00
Tu insemni enorm pentru mine
Tu pari un prieten bun
Tu construiesti o casuta
Tu reprezinti scoala noastra


Sper ca te-am ajutat..
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T20:41:06+02:00
Am însemnat răspunsul în caiet. Dacă eşti acasă,înseamnă că eşti bolnav.
Nu e rău,doar pare.Pare că va ploua.
S-a constituit în societate comercială. Răspunsul a costituit o mărturie care l-a ajutat.
Ana a reprezentat-o pe actriţa principală. Noi reprezentăm cetăţenii oraşului.
1 5 1