Răspunsuri

2014-11-15T19:53:01+02:00
Ce poate contine un mic dejun complet
Cateva alimente pentru un mic dejun bogat in alimente diverse si hranitoare:2 felii de paine integrala sau un pumn de fulgi de cereale integraleUn ou sau un produs din carne slaba, feliat, de pus pe paineLegume: o foaie verde de salata, o rosie, o jumatate de ardei sau castravete Un paharel de lapte caldut sau un iaurt in care poti amesteca cereale integrale ori o bucatica de branza, alaturi de putin untUn ceai bun indulcit cu miereUn pahar de suc de de mere, portocale, struguri, piersici, caise, capsuni sau alte fructe zemoase bine stoarseO jumatate de fruct proaspat

Ca sa mananci sanatos, consuma in fiecare zi la micul dejun alimente care contin fibre (paine integrala, banane, portocale si altele).
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T19:58:05+02:00
Mancare: fructe si legu,e, peste ,carne si lactate dar nu in cantitati mari Dar fiecare corp cu organismul lui si trebuie sa tinem cont de asta . Sport nu conteaza ideea sa re misti. Somn dar nu de ex. ma culc la 11 si ma trezesc la 12 la pranz , Aer curat , o viata fara griji fara probleme. Un corp sanatos nu tine numai de alimentatie.
2 4 2