Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T19:52:12+02:00
Ti-ai imaginat , te-ai gandit
V-ati imaginat , v-ati gandit
Tu iti imaginasesi , tu te gandisesi
Voi va imaginaserati , voi va gandiserati
7 4 7
2014-11-15T20:00:33+02:00
Perfect compus tu ti-ai imaginat ,voi v-ati imaginat,mai mult ca perfectul tu iti imaginasesi,voi va imaginaserati,                                                                        perfect compus tu te-ai gandit,voi v-ati gandit,mai mult ca perfectul tu te gandisesi ,voi va gandiserati
4 4 4