Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-15T19:48:10+02:00
NU este pentru ca au exponenti diferiti 
aici nu este vorba de coparare iar raspunsul tau este absurd deoarece nici la comparare lociga nu este cum o gandesti tu
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T19:51:00+02:00
3 la puterea 1087 nu este acelasi lucru cu 1087 la putera 3 pentru ca : 3 la puterea 1087 inseamna , de fapt : 3x3x3x3x3x3x3x3x3x..................................... de 1087 de ori iar 1087 la puterea 3 inseamna , de fapt : 1087 x 1087 x 1087 ⇒1087 de trei ori , deci nu este acelasi lucru

1 5 1