Răspunsuri

2014-11-15T19:41:19+02:00
Lucrurile cele mai importante sunt considerate de cele mai multe  persoane a fi banii , dar nu este asa . 
Parerea mea e ca lucrurile cele mai importante  sunt familia , iubirea , sanatatea si prietenii .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T19:46:49+02:00
Invatatura deoarece trebuie sa sti sa scrii si sa citesti. Sa ai o diploma . Sa respecti pe cei din jur si pe tine ,lucrul pe care puntini il fac . Sa te poti descurca in lucruri care par complicate.Sa ai un loc de munca , un loc unde sa dormi si cu ce te hrani ( trebuie si sa traim) Un lucru important mai este sanatatea , intelegere si familia.In concluzie fiecare om are lucrurile pe care el le considera importane , iar aceste sunt mai multe decat cele enumarate mai sus.
4 3 4