Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T19:34:40+02:00
2014-11-15T19:39:12+02:00
Serios?Înţeleg,ai ciudă pe un profesor,dar chiar pe cel de matematică ti-a venit????Să vedem,poţi spune ce vrei 207326047,dar mai bine vorbeşti codat.

Sper că te-am putut ajuta! =]]]

imi place profesoara de mate dar nu stiu de ce am pus intrebarea asta am vrut sa vad ce raspund unii.
Aaa.
ador matematica e cea mai tare materie
Bravo tie! ;)