La o brutarie s-au vandut in cursul diminetii 140 de paine,franzele si chifle.Cate produse s-au vandut din fiecare fel daca nr. painilor este egal cu dublul nr. franzelelor,iar nr. chiflelor reprezinta jumatate din nr. franzelelor?
METODA GRAFICA !!!
Mama,tata si fiul au impreuna 80 de ani.Mama este cu 4 ani mai mica decat tata si cu 3 ani mai mica decat tata si cu 3 ani mai mare decat triplul varstei fiului.Cati ani are fiecare membru al acestei familii?
MEOTDA GRAFICA !!!
Sumna a trei nr. este 700.Sa se afle cele 3 nr. stiind ca: al doilea este egal cu jumatatea primuli nr.,iar al treilea este egal cu jumatatea celui de de-al doilea.
METODA GRAFICA !!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-09T15:58:13+02:00
1)
paini.     I____I____I____I____I
franzele.I____I____I
chifle.    I____I
 S-au vandut in total 140.
 140:7=20 chifle
 20x2=40 franzele
 20x4=80 paini
2)
 ESTE GRESITA !!!
3)
a.I____I____I____I____I
b.I____I____I
c.I____I
Suma este 700 si avem 7 parti egale deci putem afla o parte egala sau nr. "c"
 700:7=100 (c)
 100x2=200 (b)
 100x4=400 (a)
Verificare : 400+200+100=700

2)Mama,tata si fiul au impreuna 80 de ani.Mama este cu 4 ani mai mica decat tata si cu 3 ani mai mare decat triplul varsteu fiului.Cati ani are fiecare membru al acestei familii?
varstei*
2014-03-09T17:37:48+02:00
S-au vandut 140.     140:7=20 chifle           20+2=40 franzele         20x4=80paini
1 5 1