Va rog traduceti acest text......daca traduceti pe google translate dau raport!!!!!!
Je suis hereuxe parce que mon meilleur amie fait moi fire. Elle/Il aide moi avec le devoir Mais apres l'ecole je suis tres fatique et je dois faire mes devoir. Et je suis seul, mes parents quitent dans la maison. Il fait moi triste. Zici si tu ( niste lucruri care te fac fericit,trist te supara)

2

Răspunsuri

2014-11-15T19:35:14+02:00
Esti sigura ca ai scris corect?

da
fire inseamna foc cum sa spui ca i-a facut foc :|
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T19:40:27+02:00
Eu sunt fericita pt cea mai buna prietena a mea m-a facut sa rad. Ea/Il m-a ajutat cu temele. Dar după școală sunt obosita si trebuie sa îmi fac temele. Si sunt singura, părinți mei pleacă de acasa . M-a făcut trista
a si la fire et rire
este rire scuze am tastatură atumata pe lb engleza :))
:)) k
cu toți greșim. e omenește :
lol