Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T19:25:01+02:00
Este foarte usor, daca folosesti spre exemplu yahoo sau gmail al Trimite sau Compune un mail, apoi dai destinatarul, subiectul si ai o agrafa sau scrie ataseaza n fisier si selectezi pezentarea.
2 4 2
2014-11-15T22:24:51+02:00
Il salvezi, dai pe COMPUNERE si ATACHAMENT(adica acea agrafita de jos) si iti pui materialul de unde l-ai salvat. GATA
1 5 1