Răspunsuri

2014-03-09T15:36:16+02:00
Cauta prin cartile/caietele/culegerile de a 6 a TEOREMA IMPARTIRII CU REST. acolo gasesti si formula. Succes
rezolva problema
dar ti-e asa de greu sa inlocuiesti? serios? hai ca te alinti de-acum!
gata mi-am dat seama
bravo tie !
1055; 9935; 121 de numere
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-09T15:37:38+02:00
DEINPARTIT=IMPARTITOR*CAT+REST
10055= NR DE 4 CIFRE
74*C=1055-19
C=1036/74
C=14
rezolva problema
!!
vezi ca 10055 e de 5 cifre
ok
al tau este cel mai bun raspuns