Trebuie să fie cinstit,educat,înțelegător,serios.
Comentariul a fost şters
Trebuie sa fie un om cinstit , corect , un om prezentabil , respectuos , capacitate de multe lucruri si mereu ar trebui să vină cu idei inovatoare pentru a face un bine , si a contribui cat mai mult la dezvoltarea societății și nu numai.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T19:08:43+02:00
Un conducator trebuie sa fie cinstit, drept, neinfricat, sever, nemilos...
2014-11-15T19:11:53+02:00
Un coducator trebuie sa fie curajos,destept(sa poata iesi din orice situatie),sa poata decide,are abilitatea de a-i motivasi inpira pe ceilalti,are incredere in sine,depaseste dificultatile si are un coportament personal exemplar.

Sper ca te-am putut ajuta! :)


2 3 2