Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T18:55:34+02:00
87=80+7
16 persoane-bilet de 5 lei  80:5=16
1 persoana-bilet de 7 lei    7:7=1
In total 17 persoane

1 5 1
2014-11-15T19:05:21+02:00
87=80+7                                                                                                            80 impartit la 5=16                                                                                             16+1                                                                                                                 17                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Raspuns 17[persoane]