Răspunsuri

2014-11-15T18:47:34+02:00
8(x+3)=4*7
8x+24=28
8x=4
x=1/2
oricum tot 1/2 da rezultatul la roicare din variante
oricare*
cum zici tu da 1/8=0.125
x=7/8-3/4 se amplifica 3/4 cu 2 si obtinem x=7/8-6/8 rezulta ca x= 1/8.
pai asta am zis si io cand m-am corectat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T18:48:43+02:00
X+3/4=7/8  (facem produsul mezilor egal cu produsul extremilor)
8(x+3)=7*4
8x+24=28
8x=28-24
8x=4
x=4:8
x=0.5