Răspunsuri

2014-11-15T18:35:52+02:00
Ambitia mea este de a fi ...(.nu inteleg ce ai scris) la Lisabona
ce am scris scrie si in carte dar oricum mersi
Fundia? :3333
fundita*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T18:42:13+02:00


ambitia mea este da fiu un jocheau disc la Lisabona


la ce
cum adica la ce? ca am nevoie
la ce ai nevoie
s astii ca nu am fost atenta ca mi-ai dat tu unraspuns
Aaaaa n u am inteles am crezut sa te mai ajut la ceva