Răspunsuri

2014-11-15T18:22:34+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
3x+3+2x+10=23
5x+13=23
5x=10
x=10:5
x=2

7x+3x+6=16
10x+6=16
10x=10
x=1

11+14=3x-3+16
25=3x+13
25-13=3x
12=3x
x=4

13x-26-2x=7
11x-26=7
11x=33
x=33:11
x=3

x+4200=81x80
x+4200=6480
x=6480-4200
x=2280
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T18:23:50+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
H)3x+3+2x+10=23
    5x=23-10-3
     5x=10
      x=10:5
      x=2
i)7x+3x+6=16
    10x=16-6
    10x=10
        x=10:10
       x=1
j)25=3x-3+16
   25-16+3=3x
     12=3x
      x=12:3
       x=4
k)13x-26-2x=7
     11x=7+26
     11x=33
       x=33:11
        x=3
l)x+4200=80*81
 x+4200=6480
 x=6480-4200
   x=2280
3 4 3