Răspunsuri

2014-11-15T18:13:48+02:00
Am cumparat un balon albastru pentru sora mea.
Balonul s.a spar foarte usor.
Bunica face paine pe vatra.
Demutl femeile se strangeau la vatra satului
8 3 8
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T18:15:10+02:00
In vacanta am vazut un peste-balon.
Soara mea si-a cumparat un balon rosu.
Bunica a copt niste cozonaci pe vatra.
Bisrica se construieste in vatra satului.
15 4 15