Contin triftongi toate cuvintelemdin seria:
A)vegheau, priveau, soseau, veneau
B)aripioare, leoaica, suiai, traiau
C)citeai, pleoapa, treceau, lupoaica

2
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Me
ms*

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T18:08:50+02:00
B e corecta
cu aripioare leoaica si suiai si traiau

deaorece celelalte continu cu grupuri : ghe ci etc.. si cand avem de astea trebuie sa ne ferim
Ms
2014-11-15T18:08:57+02:00
A. da,conține.
b. da, conține
c.da. 
:) presupun că e bine
Comentariul a fost şters
MusatTiberiu, nu am citit cerinta corect. Am crezut ca intrebi,daca in toate punctele, se afla triftongi. Asa ca nu jigni, fara sa stii. Ca nu-s asa proasta. Am incercat sa te ajut, ca puteam sa stau in "bancuta "mea.
NuStiuBai, radem ca prostii?Sorry
Poi mai bine stateau in bancuta ta
Parerea ta si o respect. Nu sunt genul de persoana care sa te acuze ca ai raspuns, asa cum o faci tu, prietenas! ;) Asta e, am incercat sa-mi dau cu opinia si sa te ajut, iar daca am gresit, mi-am dat seama, si aceasta greseala nu se va mai repeta. Dar tu ma acuzi din nimic, scuze dar unde este educatia de acasa? :) nu o lua ca pe o jignire, dar mi te adresezi nerespectuos. si eu nu cred ca ti-am vorbit astfel!!