Răspunsuri

2014-11-15T18:05:57+02:00
Iarna geroasa iarna calduroasa Lunga scurta Cumplita frumoas Vara calduroasa vara splendida vara aurie
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T18:11:42+02:00
Iarna calduroasa           vara  caniculara,torida,insorita,calduroasa
iarna scurta
iarna frumoasa

multumesc mult
spune-mi te rog antonimul cucantului torid si insorit
insorit=innourat
torid (excesiv de cald)-excesiv de rece