Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T18:06:41+02:00
A+b+c=1011
a+b=259
b+c=901

a=1011-901(b+c)
a=110

b=259-a
b=259-110
b=149

c=901-b
c=901-149
c=752
3 5 3
2014-11-15T18:09:45+02:00
A+b+c=1011 a+b=259 b+c=901 a=?,b=? c=?                                                       c=?                                                                                                                    1011-259=752                                                                                                   a=?                                                                                                                    1011-901=110                                                                                                   b=?                                                                                                                    901-752=149