Răspunsuri

2014-11-15T17:49:46+02:00
Valoarea absoluta este 10
Comentariul a fost şters
ai da-ma dracu
pardon .. -10|+10 = 0, scuzati-ma
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T17:52:05+02:00
Valoarea absoluta este valoarea de sub modul ,iar intotdeauna este un numar pozitiv deci -10=l-10I=10
cum pot sa pun si eu raspuns "?
ca nu gasesc deacat la comentarii ..
nu se mai poate,deja au raspuns nr. maxim de persoane