Imaginati-va un dialog despre cum ai vorbi cu un prieten cu care te-ai certat si incerci sa te impaci cu el

2
- Buna Mihai. -Buna Amalia.Amalia ai vrea sa ne impacam? -Da as vrea. Tu ai vrea sa ne impacam? -Da vreau sa ne impacam.Pai hai sa ne impacam.
-Bine mihai ne impacam.
te ajuta?
nuuu
de ce?

Răspunsuri

2014-03-09T15:10:17+02:00
-Buna!scuze pentru ca te-am facut sa spui poezia in fata clasei pe care nu ai invatat-o,sper ca ma poti ierta...Nu am stiut ca nu ai invatat-o
                   Ma ierti?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-09T15:19:04+02:00
-Buna maria.As vrea sa imi cer iertare ca te-am facut de rusine in fata clasei. Ma ierti?    - Da te iert.