Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T17:30:08+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Diferenta este 1 intotdeauna...
ex: 7 si 6, 134 si 133
1 5 1
2014-11-15T17:30:36+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Numerele vecine ale lui 2 sunt 1 si 3
2-1=1
3-2=1
2 4 2