1. Explicati folosirea virgulei in primele doua versuri .
- Pui golas, cum stati in cuiburi
Fara plapumioare?

2. Alcatuiti doua propoziti cu ajutorul cuvintelor : un pui golas , niste pui golasi.

2

Răspunsuri

2014-11-15T17:27:19+02:00
Este o enumerare si de aceia este folosita virgula !

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T17:30:46+02:00
Virgula este pusa pe a desparte persoana(in cazul nostru puiul) Un pui golas incearca sa isi ia zborul. Niste pui golasi se uita dupa mama lor.
1 5 1