Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T17:34:19+02:00

Era un explorator care explora planetele pana cand a dat de o planeta asemanatoare a noastra, dar culorile erau diferite.Se numea Zonia.Isi opreste nava si coboara.Ajuns in oras  era fascinant si in acelasi timp uimit de amploarea acestuia.Pe sus erau masini zburatoare de mi de km , blocuri zgarie nori, nori sub forma de vata pe bat :33 si  trenuri aeriene ce mergeau cu viteza lumini.Pentru a se puteau deplasa locuitorilor le trebuiau un scutaerr pe perna de aer.Ce era cel mai ciudat lucru este ca niste copii aveau masini jocuri si detineau cladiri usriase importante iar cei batrani absolveau gradinita.Prin aceasta specificare vreau sa spun ca oameni sau mai bine zis finite se nasteau destepti si pe parcusul vietii pierdeau din aceasta destaptaciune. Exploratorul chema un taxi pentru a fi dus la hotel cere o camera,se duce la lift si intr-o fractiune de secunda cu viteza lumini ajunse la etajul 56.( Blocul avea 100 de etaje) .Zguduit bine a ajuns in camera .Camerei ii trebuie o discheta electronica pentru a fi deschisa.incerca sa doarma dar nu a reusit pentru ca era deranjat de trenuirle aeriene.A doua zi se intaorse inapoi la nasa scriind raportul la aceasta planeta care poate fi o asa zisa LUME PARALELA celei normal SPER CA TE-AM AJUTAT asta e facut de mine ^^ am luat 10 la ea ^^ :33 Cel mai bun rasp? 
multumesc
cp il pui ca cel mai bun te roggg ^^ ;33333
l-as pune dar nu pot
2014-11-15T18:04:11+02:00