Traduceti propozitiile in franceza:

1.Doamna Martineau il certa pe baiatul dezordonata.
2.Baiatul nu-si aranja lucrurile in camera sa de lucru.
3.El petrecea prea mult timp in fata calculatorului si isi neglija munca.
4.Mama lui André nu era prea multumita de rezultatele sale scolare.
5.Varul lui André Martineau ,Bernard sosea de la Strasburg peste 2 zile.
6.Textul unitatii trei se numea ,,Spor la lucru,micutule!''

Dar va rog fara google translate!

2

Răspunsuri

2014-11-15T17:31:03+02:00
1.Mme Martineau réprimandant garçon malpropre 
2.Le garçon ne met pas les choses dans la salle de travail.
 3. Il a passé beaucoup de temps à l'ordinateur et à négliger leur travail.
4.La mère d'André était pas heureux avec son école résultats.
5.Son cousin André Martineau, Bernard est arrivé à Strasbourg pendant deux jours.
6.Unité de texte a été appelé trois,, Spor au travail, petit homme!
in caz ca nu stiai deja...
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
si mai sus tot Madame a tradus ....pt ca asa se traduce....
dar in fine...e cum spui tu..eu doar am vrut sa ajut....
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T17:33:55+02:00
Madame Martineau réprimandant garçon désordre. Le garçon ne met pas les choses dans la salle de travailler.Qu'il a passé beaucoup de temps à de l'ordinateur et à négliger leur travail.Sa mère d'André était pas plaisir de son école les résultats.Sa cousine André Martineau, Bernard arrivé en Strasbourg en deux jours.Unité de texte a été appelé trois,, Spor au travail, petit homme!