Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T17:21:25+02:00

Contine mari ale eului liric

2.Este transmis in mod direct

3. fara personaje

4. fara actiune

4 mod de expunere descrierea

5 Este scrisa in versuri

Sper ca te-am ajutat...cel mai bun raspuns?

si fara momentele subiectului
Mod direct fara actiune
ai spus contine mari ale eului liric, adica?
marci ale eului lyric adik : verbul la pers I si pron la pers I
Ex; Eu ..2.Scriu. citesc etc
2014-11-15T17:22:51+02:00
-Eul liric transmite in mod direct sentimente, idei, imagini, ganturi
-Modul de expunere este descrierea.
-lipsesc personaje
-Isi fac prezenta marcile eului liric: verbe si pronume la persoana I =subiectivitate


1 4 1