Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T17:18:14+02:00
Briana are 7 mere diana de 4 ori mai multe mere . Care mere au in total?
B ) Daiana are 3 foi mariana de 5 ori mai multe.colegul sau 4 iar colega sa de 9 ori mai multe decat colegul sau.
Care foi are mariana si colega impreuna
Ms muuult din toată inima mea =]]]]]]]
2014-11-15T17:20:34+02:00
A) am am 4 mere si de 7 ori mai multe pere , si mai primesc 7 caise cate fructe am in total?î
b) nu prea stiu acolo