Răspunsuri

2014-11-15T17:10:51+02:00
El e binevoitor
e un elev propriu-zis
ce copil nou nascut
tu esti mereu bine venit
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T17:11:15+02:00
El este un om binevoitor.
Am observat in text  un adjective propriu-zise.
Mama a adus acasa un  copil nou-nascut.
Ionel este copilul bine-venit la noi.
de unde copilul, de pe strada ?
Mama a adus copilul nou-nascut al verisoarei mele.
Scrie asa.
Nu va certati o.O