Răspunsuri

2014-11-15T17:08:35+02:00
Boul si vitelul cred ca este cea mai frumoasa fabula cunoscuta si citita de mine :)))

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T17:13:01+02:00
Def: Fabulei : Fabula este o specie a epic in care sunt criticate trăsături de caracter si defecte omenești puse pe seama unor lucruri necuvântătoare. Aceasta opera lit. aparține acestui gen lit. deaorece: Autorul iși exprima viziunea despre lume si viață prin intermediul pers. Perspectiva narativa este una obiectiva in care naratorul narează la pers. 3 .Ex. verbe si pronume la pers. 3 . Cadrul spațiu-temporal este vag. Intentia cititorului fiind de a contura caracterele si faptele pers. oferind o pers indivizualizata. Textul fab. este alc din: poveste si morala. Povestirea este scruta si morala este implicita sau subinteleasa . Măgarul este carct ca fiind... zici tu si câinele ca fiind carct tipul omului loial si cinstit. In concluzie opera cutare aparține a cestui gen lit. deoarece exista destule arg: apartenta gen epic si existenta moralei.
multumesc. :*
si ii narator acolo scuze :))
npc :*
nush nu am mai citit-0 de sase luni
:))))