Răspunsuri

2014-11-15T17:09:31+02:00
A+b+c=4567
a=b+247
c=a-187 =>c=b+247-187
b+247+b+b+247-187=4567
3b+247+60=4567
3b+307=4567
3b=4567-307
3b=4260
b=4260:3
b=1420
a=1420+247
a=1667
c=1667-187
c=1580
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T17:09:57+02:00
A+b+c=4567
a=b+247  ⇒ b=a-247
a=c+187  ⇒ c= a-187
a+a-247+a-187=4567
3a= 4567+187+247=5001
a=5001 :3= 1667
b=1667-247=1420
c=1667-187=1480
3 4 3