Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T16:57:38+02:00
A rasarit soarele.
Un ghiocel a rasarit de sub zapada.   da-mi te rog cel mai bun raspuns
19 4 19
ba nu
a rasari si a aparea
ma intelegi
??
a rasarit iarba ca dupa ploaie ;a rasarit doarele si pe strada mea
2014-11-15T17:02:44+02:00
Iepuri, anul acesta au rasarit ca ciupercile dupa ploaie . Soarele a rasarit de sub muntii acoperiti cu zapada. La ascunselea , Andrei a rasarit de sub pamant. (Imediat)
8 4 8