Răspunsuri

2014-11-15T16:59:22+02:00
Da e corect 25.
pt. ca din 15 mincitori ai scazut 3 care ti-a dat 12.
iar din 28 ai scazut 3 adica 25.

sper ca ti-am fost de ajutor
Comentariul a fost şters
si akype ??
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T17:03:49+02:00
Metoda reducerii la unitate
15 muncitori termina lucrarea in 28 zile
1muncitor ar termina lucrarea  in 28x15  = 420 zile
12 muncitori o vor termina in 420 : 12 =35 zile
Comentariul a fost şters
15 muncitori.................28 zile
12 muncitorii...................x zile
x=12*28/15=3*28/5=84/5=40,5
In concluzie 12 muncitori termina o lucrare in 40 de zile jumatate