Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-09T14:58:30+02:00
A.I____I.....................144.........................I
b.I____I____I____I____I____I____I____I+18
 144-18=126 
 126:6=21 o parte egala sau numarul "a"
 21x7+18=165 numarul b
Verificare : 165-21=144
Multumesc foarte, foarte mult !!!
144-18=126 126:6=21 ( ESTE O PATE EGALA)) 21+18x7=165 ( b)
multumim !
Cu placere !
2014-03-09T14:59:27+02:00
X-y=144
x/y=7 r 18⇔x=7y+18
7y+18-y=144⇔6y=144-18⇔6y=126⇔y=126/6=21
                                                         x=7*21+18=147+18=165
Multumesc Daniel, insa este mai pe intelesul meu raspunsul Jasminei, oricum,,,multumesc foarte mult !
nai pentru ce , n-am vazut ce clasa esti