de ce te-as ajuta???
nu tu
si scuze pentruu...
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
abcdefhijkl

Răspunsuri

2014-11-15T16:41:59+02:00
Hiat cu aa- supraaglomerat,ultraatent,contraataca
hiat cu oa- aminoacid
tu sti ce este hiatul
Baa hiat .. stii ce e ala? Ex cu e—e... a—le—e
scuze m-a luat valul
desparte-mi si mie cuvintele care leai scris cu oa
iti dau si multumesc daca mai zici macar inca unul cu oa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T16:47:25+02:00
Marian contraataca foarte bine. ( contraataca / contra- a-ta-ca)
Viorica a argumentat cu un contraargument.( contraargument)
Am studiat la chimie despre aminoacizi. ( aminoacizi)

sa fiu sinera e mai bun ala de sus
sa fiu sinera e mai bun ala de mai sus
am zis 2-4 exemple
dar ai despertit si ni silabe ai facut si propoziti deci esti cel mai bun
iti dau si multumesc daca mai zici macar inca unul cu oa