Răspunsuri

2014-11-15T16:37:01+02:00
17+x/2=35
17+x=35*2
17+x=70
x=70-17
x=53
70-17, dă 53,nu 63. :)
Ai grijă la calcule.
mancam in timp ce scriam :)
:))))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T16:37:53+02:00
(17,x)=35
(17+x):2=35
17+x=35 · 2
17+x= 70
      x= 70-17
      x=53
Am procedat așa, deoarece media aritmetică se află astfel: adunăm numerele și le împărțim la câte sunt. Sper că am fost înțeleasă!
Seară frumoasă!
2 5 2