Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T16:32:53+02:00
Dupa parerea mea unele jocuri au "copiat"adevaratele povesti.Unele insa au chiar niste povesti chiar interesante.Precum filmele si unele jocuri sunt imitatiile unor povesti dar in care tu esti actorul principal.Asemanarile sunt:pot avea aceleasi personaje,aceasi actiune si se petrec in acelasi timp(data).Deosebirile sunt:In jocuri creatorul isi foloseste imaginatia pentru a te fascina pe tine de aceea tu vezi poveste jocului prin ochii lui insa daca citesti o poveste ti-o poti imagina chiar tu.
Te rog da-mi cel mai bun raspuns :) ;)
34 4 34
2014-11-15T16:40:04+02:00
De exemplu poti sa iti exprimi opinia sincera despre ceva de genu' : este mai palpitant sa citesti o poveste dintr-o carte decat sa intri pe calculator sa iti strici ochii , radiatiile sa iti afecteze negativ capul etc .
5 3 5