Răspunsuri

2014-11-15T16:14:43+02:00
10,20
Sunt cel mai bun?
10, 20 < 30
Ba nu numerele sunt 0,10, 20 ca spune mai mici decat 30 deci 30 nu este ,iar si 0 este divizibil cu 5
0 nu se imparte :))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T16:15:04+02:00
Numerele sunt divizibile cu 5 atunci cand au la final 0 sau 5 si cum 5 nu este numar par le luam pe cele cu 0 deci numerele sunt:0,10,20
greist pt ca sunt nr 5 10 15 20 25 30 acestea sunt nu alea
0 nu se imparte... incearca sa vezi ca si pe telefon iti da eroare. 10, 20
dar si cele cu 5 se impart in afara de 0
da dar chestia este ca numerele trebuie sa fie pare
Este si 0 pentru ca 0 :5 = 0