Răspunsuri

2014-11-15T16:11:59+02:00
Presupunem ca toate ap sunt de 2 camere
17x2= 34 camere ar fi
41-34=7 camere diferenta
3-2=1 camere diferenta
7:1=a7 apartamente cu 3 camere
17-7=10 apartamente cu 2 camere
sper ca te am ajutat
16 4 16
fara 'a' la '7:1=a7 apartamente cu 3 camere' :))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T16:15:37+02:00
Apartament 2 camere este x
apartament cu 3 camere este y
2x+3y=41
x+y=17*2
2x+2y=34
41-3y=34-2y
41-34=-2y+3y
y=7 apartam. cu 3 camere
2x+21=41
2x=20
x=10 apart cu 2 camere
20 4 20