Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T16:13:26+02:00
Mai mult ca perf
Eu adunasem
Tu adunasesi
El/Ea adunase
Noi adunaseram
Voi adunaserati
Ei/Ele adunasera

facusem
facusesi
facuse
facuseram
facuserati
facusera

incalzisem
incalzisesi
incalzise
incalziseram
incalziserati
incalzisera
vazusem
vazusesi
vazuse
vazuseram
vazuserati
vazusera

perfect simplu
  
adunai
adunasi
aduna
adunaram
adunarati 
adunara

facu
facusi
facu
facuram
facurati
facura

incalzii
incalzisi 
incalzi
incalziram 
incalzirati
incalzira

vazu
vazusi
vazu 
vazuram
vazurati
vazura


2014-11-15T16:17:09+02:00
A aduna : -perfect simplu: Eu adunai Tu adunasi El/Ea adună Noi adunaram Voi adunarati Ei/Ele adunara -m-m-c-p: Eu adunasem Tu adunasei El/Ea adunase Noi adunaseram Voi adunaserati Ei/Ele adunasera A face: -p.s. : Eu facui Tu facusi El/Ea facu Noi facuram Voi facurati Ei/Ele facura -m.m.c.p : Eu facusem Tu facusei El/Ea facuse Noi facuseram Voi facuserati Ei/Ele facusera A incalzi: -p.s. : Eu incalzii Tu incalzisi El/Ea incalzi Noi incalziram Voi incalzirati Ei/Ele incalzira -mmcp: Eu incalzisem Tu incalzisei El/Ea incalzise Noi incalziseram Voi incalziserati Ei/Ele incalzisera A vedea : p.s. : Eu vazui Tu vazusi El/Ea vazu Noi vazuram Voi vazurati Ei/Ele vazura -mmcp : Eu vazusem Tu vazusei El/Ea vazuse Noi vazuseram Voi vazuserati Ei/Ele vazura