Răspunsuri

2014-11-15T16:05:05+02:00

casa-rama

dinte-linte

minte-presedinte

Comentariul a fost şters
inghetata-dezgustata
delicioasa-lipicioasa
soare-mare
dumbrava-firava
sper sati placa
:)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T19:15:51+02:00
Televizor-umor Colinde-simte Telefon-mi amor =)) Calculator-fratior Carte-foarte Minciuna-Aluna Pat-Sat Craciun-Bun Ninsoare-moare Saniuta-Puicuta Sare-Mare Buton-televizor Boala-coala
1 5 1