Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-15T15:58:15+02:00
Ma= (a+b)/2=(3-2√2+3+2√2)/2=6/2=3.......... Mg =√ab= √(3-2√2)(3+2 √2) =√(9-8) =√1=1.... PS: scrie exact ce nu intelegi la comentarii si iti explic :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T15:59:04+02:00
M a( media aritmetica) = a + b supra 2
m a = 3-2√2+3+2√2 supra 2
m a = 3+3 supra 2
m a = 6/2
m a = 3

mg( media geometrica) = √axb
mg = √( 3-2√2)(3+2√2)
mg = √3 la puterea a2 - (2√2) la puterea a2
mg = √9-8
mg=1
1 5 1