Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T15:19:12+02:00
2005:5=401 rest 0
Daca imparti numarul la 2 restul e 1
Daca imparti la 5 restul e 0
Daca il imparti la 10 restul este 5
daca imparti 2005 la 2 iti da rest 0? 2005:2=1002,rest 1
aberatii. raspunsul suna in felul urmator "numerele care se termina cu cifra 5 sau 0 sunt divizibile cu 5, deci 2005 este divizibil cu 5 si restul e 0"
2014-11-15T15:19:19+02:00