Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T15:16:14+02:00
1.El sfarsi desenul.
2.Eu sfarsii tema la romana.
3.Eu sfarsii din citit.
4.Sfarsi din a mai fi trista.

5.Eu venii cum mare placere.
6.Ea veni cu mare bucurie.
7.Venii pe la voi.
8.Veni sa ne spuna despre test.


Sper ca te-am putut ajuta! :)



nu am vazut.
Ce sa castige Ste?Apropo scuze din nou pentru greselile din raspuns,dar am scris din nou. ;)
Am editat.
gata bine ms pentru raspuns
Cu placere!Imi pare rau ca m-am incurcat mai devreme!
2014-11-15T15:16:57+02:00
Eu sfârșii ce aveam de spus , dar el nu sfârși înca de mâncat.
Eu sfârșii de povestit.
Ioana sfârși de citit.
Eu sfârșii de scris compunerea la română.
Marcel sfârși ce începuse.
Eu venii la tine,darnu erai acasă.
Maria veni să-ți spună noapte bună.
La perfectul simplu,persoana I, verbele de conjugarea a IV-a dublează vocala i.( se scrie cu 2 i)

Ai spus INDICATIV ; PERFECTUL SIMPLU
tu nu ai inteles enuntu 4 ai scris tu trebuia 2 si 2 adica numai doua la sfarsi si doua la vani.
tu ai scris 4+4 si trebuia 2+2 nu fac 4 ?
Orcum it multumesc.
foarte mult.
stii sa analizezi