Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T15:11:49+02:00
-Buna ziua!Bine ati venit la magazin cu orice!
-Chiar aveti orice?!As dori o matura care sa mature singura!
-Avem cel mai bun aspiratot robot!Il pornita si va aspira toata casa!
-Pai...atunci. as dori nisip colorat !Pe asta nu aveti cum sa o aveti!
-o sigur....avem verde rosu in sticla la punga!
- O doamne chiar aveti orice!
1 5 1
2014-11-15T15:18:41+02:00


-bună ziua!

-bună ziua! bine ațivenit la magazinnul,,Universal'' ce doriți?

-Știți ,eu aș dori o jucărie care sa țină de urît în orce momente ale vieții. Aveți așa ceva?

-Desigur , dar se poate mai concret?

-M... Ceva ce te face să zîmbești și îți aduci aminte de cele mai frumoase momente

-Am așa ceva

-Chiar ! Foarte bine ! Și ce e? 

-O cutie de dulciuri

poți sal mai modifici căci nu cam e reușit
OK Ms