La ora de abilitati practice laura a confectionat 23 de triunghiuri albe,negre si verzi.stiind ca triunghiuri albe sunt 17,afla numarul triunghiurilor negre si verzi.(gaseste toate variantele)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T15:08:29+02:00
La ora de abilitati practice laura a confectionat 23 de triunghiuri albe,negre si verzi.stiind ca triunghiuri albe sunt 17,afla numarul triunghiurilornegre si verzi.(gaseste toate variantele)
albe=17
total=23
negre= ?

verzi= ?

albe=17
negre=3
verzi=3
albe=17
negre=5
verzi=1
albe=17
negre=4
verzi=2


2 4 2
2014-11-15T15:08:56+02:00
Intai 23-17 = 6 triunghiuri negre si verzi
pot fi 5 triunghiuri negre 1 verde
4 triunghiuri negre 2 verzi
3 triunghiuri negre 3 verzi
2 triunghiuri negre 4 verzi
1 triunghi negru 5 verzi