Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T15:09:06+02:00


Toamna,toamna ,

fructe dulci tu ne aduci,

Mere,pere in panere

Struguri negri stransi gramada

Stau ciorchinii ca sa cada.

prune bune si gustoase

Si gutui amarui

Si tot felul de legume

De nu le mai stiu pe nume


mersi
Toamna,toamna
Hai, copii,veniti cu mine!
In livada-i tare bine.
Fructele ne-asteapta toate
Sa mancam pe saturate.
Mere,pere,nuci si prune
Si gutui,sunt tare bune!
Iar de urcati sus,la vie,
Aici alta bogatie.
dar primul vers sa nu-l scrii pe caiet
sper ca team ajutat
2014-11-15T15:59:34+02:00
Au plecat spre tari cu soare 
Pasarile calatoare,
Caci la noi e frig si ploua,
Vantul bate cu putere,
Frunzele-au cazut si ele.

In camara adunate 
Stau la sfat fructele coapte.
Nu este greu de ghicit:
Ce anotimp a sosit?

Anotimpul frunzelor uscate,
Lazilor cu roade incarcate,
Anotimpu-n care noaptea creste
Si in care vremea se raceste.