Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T15:06:39+02:00
A-b=38
a:b=6 rest 3⇒a=6b+3  il inlocuim si obtinem
6b+3-b=38
5b+3=38
5b=38-3
5b=35
b=35:5
b=7⇒a=38+7⇒a=45
Verificare: 45-7=38
               45:7=6 rest 3      
e gresit cami este a-b nu a+b
cand ai inlocuit ai pus a+b
2014-11-15T15:06:55+02:00
A-b=38
a:b=6 r 3
a=6b+3
inlocuim pe a
6b+3-b=38
5b+3=38
5b=38-3
b=35:5
b=7
a-7=38
a=38+7
a=45
proba:45-7=38