Va rog sa ma ajutati daca ma ajutati dau cel mai inteligent raspuns!!!!!! folosind criiterile de divizibilitate cu 2 , 5 sau 10 stabiliti restul impartiri numarului 2005 la 2. ajutatim a dau cel mai bun raspuns daca faceti corect si ma ajutati!!!!!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T15:04:33+02:00
2005 /2= 1002 rest 1
2005/5=401 rest 0
2005/5= 200 rest 5


1 5 1
2014-11-15T15:06:58+02:00
Raspunsul este  1005 rest 5
1002 rest5
 200 rest5
1 1 1