Răspunsuri

2014-11-15T14:40:58+02:00
El a construit un pod.                                                                                          tu te-ai suit in pod.                                                                                             noi suntem colegii de clasa .                                                                               eu am noi pantofiori .                                                                                          el are un dor de tara .                                                                                          pe ea o dor picioarele sper ca te-am ajutat!!!!!
A farmat un pod .
multumesc mult!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T14:53:10+02:00
Am un pod mare. 
 Uraca-te in pod.
Noi suntem de  nedespartit .
 Am primit haine noi.
 Mi-e dor de bunica mea.

1 5 1